miércoles, 21 de octubre de 2009

"2.Debat"

Hola,

Com aportació personal m'agradaria comentar que el debat ha estat una eina molt bona pel meu aprenentatge del estudi del mòdul. Mitjançant les intervencions en el debat, m'he donat compte que estava integrant els coneixements teòrics del mòdul relacionat amb el cas plantejat. Amb això vull dir que he trobat que ha estat una manera molt pràctica d'aquirir els continguts, i no només amb el debat, si no que això també implica tot el cas exposat. És a dir, que el material treballat amb el cas manté una relació directe amb els obejctius del nostre aprenentatge, i aquest ens ha ajudat a assimilar tots els seus conceptes teòrics. Però a la vegada, cal comentar, que personalment, en algun tema, he trobat dificultats per poder cercar aquesta interrelació entre la situació de cas i les preguntes que es plantejaven en el debat. Això ha estat així perquè trobava que en el cas faltava informació del comportament, actuació... sobretot de la Berta en relació al seu concepte d'interculturalitat.

Tal com ja vaig comentar en el mateix debat, opino que les aportacions dels meus companys han estat molt bones. Fins i tot, m'han provocat un sentiment de sentir-me en el lloc equivocat. Ho comento perquè al llarg del desenvolupament del debat, moltes de les aportacions estaven orientades cap a un terreny molt professional, i sobretot des d'un punt de vista experiencial en el món de la pedogogia, escoles...etc. És clar, estava debatent amb professionals d'aquest camp, o al menys m'ho semblava, no sé si alguns cursaven l'assignatura de la Psicopedagogia??? Jo, provinc del món sanitari, i curso psicologia, per tant he trobat a faltar aquesta experiència professional en el terreny de l'educació. Degut a això, he intentat el·laborar les meves aportacions més viculades a la pura temàtica dels mòduls, i algo d'opinio personal.

Per últim comentar que m'hagués agradat més aprofundir amb el tema de la carpeta , sobretot pel que fa lo de la conveniència pedagògica, que no em va quedar molt clar a que es referia. Que en penseu????

Bueno, espero que anem interectuant amb altres blogs.

Salutacions a tots,
Indira Herreros Serrat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario